Dosáhněte organické návštěvnosti díky SEO

Když hledáte zboží nebo služby na internetu, zajisté k tomu používáte vyhledávač, do kterého zadáte konkrétní slova, pod kterými je hledáte. Stejným způsobem hledá na internetu skoro každý. Po zadání výrazu a potvrzení hledání se vám zobrazí výpis výsledků. Vyhledávač během zlomku sekundy vyhodnotí všechny weby a zobrazí vám ty nejrelevantnější. Téměř vždy se jako první zobrazují populární a obsahově kvalitní weby. Chtěli byste, aby se váš web zobrazoval po zadání důležitých klíčových slov také na předních pozicích? Právě tuto problematiku řeší SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače.

Jak se SEO dělá

Mnoho lidí řeší seo google, protože většina lidí používá právě tento vyhledávač. Abyste se dostali na potřebné pozice ve vyhledávání, musíte vyhledávače přesvědčit o tom, že je váš web kvalitní a populární. V SEO rétorice se tomu říká ON page a OFF page faktor. ON page, tedy obsah webu, je založený na tom, že web musí splňovat určitá kritéria, aby byl plně validní pro vyhledávače. Měl by mít například dostatek originálního textového obsahu, vyplněné meta informace, rychlé načítání, responzivní design, SSL certifikát a další. Když to splňuje, je to pro web velké plus a bude se obvykle řadit před weby, které toto nesplňují.

Dále je třeba řešit OFF page, tedy popularitu webu. Vyhledávače ji měří v množství zpětných odkazů, které vedou z jiných webů na ten váš. Nejprve by se měla udělat analýza klíčových slov, abyste zjistili, jaká klíčová slova je třeba podporovat, a následně se skrze tato slova musí tvořit zpětné odkazy na jiných webech. Chce to správnou strategii, dodržet potřebná pravidla a také vybírat kvalitní weby pro umístění.

Jak asi tušíte, SEO je náročné, ale když se dělá dobře, zajistí vám pravidelnou organickou návštěvnost. Vy se se SEO trápit nemusíte, oslovte zkušenou agenturu na Seoconsult.cz, která vám ho zajistí. Zajistí i seo wordpress i pro další redakční systémy.