Pokud řešíte online propagaci pro svůj web, děláte jedině dobře, je potřeba si zajistit návštěvníky, ze kterých se mohou stát vaši klienti. U propagace se dá udělat řada chyb a aby každá vynaložená koruna přinesla co největší efekt, chce to vybrat vhodný způsob propagace i zkušenou agenturu, která ho zajistí.

Pracujte na SEO

Optimalizace pro vyhledávače by se neměla zanedbávat a měli byste a ní pracovat co nejdříve. Cílem SEO je zajistit, aby byl váš web snadno k nalezení na předních pozicích vyhledávání na důležitá klíčová slova. Když je web dobře optimalizovaný, postupně dosáhnete pravidelné návštěvnosti z vyhledávání. U SEO trvá než se efekt promítne, proto je vhodné začít co nejdříve. U SEO je potřeba brát ohled na 2 faktory, ON page (obsah webu) a OFF page (popularita webu). Agentura vám pomůže s tím, aby byl váš obsah pro vyhledávače plně validní a následně se určí klíčová slova, která se budou pravidelně podporovat přes zpětné odkazy na jiných webech, tím se zajistí popularita. Pokud jste trpěliví, výsledky SEO se vám opravdu budou líbit.

PPC reklama

S PPC reklamou můžete začít kdykoliv. Co je PPC reklama? Jde o druh cílené reklamy, u které platíte jen za ty uživatele, kteří kliknou na vaší reklamu. Zobrazuje se zejména v obsahu a může vám už zpočátku zajistit mnoho návštěvníků. Je vhodná i pro nové weby, protože je její efekt okamžitý. Může vám zajistit návštěvnost ještě dříve než se projeví efekt SEO a často je nejlepší volbou používat oba druhy propagace, tedy SEO a PPC.

I v případě PPC reklamy nechte tuto práci na marketingové agentuře. Agentura na Ppcprofits.cz vám zajistí správné nastavení kampaně, spuštění i vedení takovým způsobem, aby měla kampaň co nejlepší výsledky. Vždy se vyplatí obrátit na profesionály, kteří svému oboru rozumí.