Propagace firmy či události je v dnešní době nesmírně důležitá. Nejenže díky propagaci se více potencionálních zákazníků dozví o vaší firmě, ale dostanete se do povědomí mnoha osob. Jaké účinné nástroje propagace používat? Vsázíte spíše na ověřenou klasiku či novinky?

Ověřená klasika

Klasikou v oboru propagace jsou bezesporu letáky. Při propagaci jistě využijete letáky větších i menších rozměrů. Ty se hodí většinou jako propagace různých kulturních událostí či jiných akcí, jelikož se mohou snadno obměňovat. Tisk letáků A5 probíhá většinou na křídový papír různých gramáží. Leták je bezesporu základním marketingovým prvkem, který by v aktivní formě propagace jistě neměl chybět.

Nesmí chybět vizitky

Tím, co by vám jistě nemělo chybět, jsou vizitky. Ať už jste soukromý dentální hygienista, floristka či prodejce aut, vizitka je tím základním marketingovým pomocníkem. Vizitka by měla být vytisknuta na kvalitním papíře, aby udělala na potencionální zákazníky dobrý dojen. Měla by být také designově kvalitně zpracována. Svou vizitku můžete ladit do klasického vzhledu či projevit svou kreativitu a vytvořit jedinečnou vizitku, která zaujme na první pohled. Tisk vizitek probíhá většinou podle předlohy, ale poradit se můžete i s profesionálními grafiky. Výroba vizitek může být propojená i s objednávkou tisku letáků apod.

Magnetická reklama na auto

Novinkou ve světě reklamy je jistě magnetická reklama na auto. Je dobrou volbou, pokud nechcete své auto potisknout navždy. Takto můžete označit své auto krátkodobou reklamou, aniž byste si zničili lak na svém autě. Magnetickou ceduli můžete kdykoli a velmi snadno ze svého vozu sundat. Oproti klasickým vinylovým samolepkám má výhodu v jednoduché montáži. Reklama velmi snadno k povrchu auta přilne a pevně drží. Udrží se na autě i v rychlostech 180 km/h.